rodzynki i ciastka, czyli się odchudzam

Temat: Interfejs OBDII jaki wybrac
Witam szanowne grono, mam juz kabel. Przejzalem ten watek: VAG Diagnostyka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019 sporo rzeczy sie rozjasnilo ale ja nie mam wersji com tylko usb, tam jest opisana wersja angielska VAGa a z tego co sie orientuje sa juz polskie (czy sie zle orientuje?) Jest jakas podobna instrukcja jak zaczac uzywac VAGa? typu instalujemy stery, odpalamy program VAG taki a taki doklanie (wersja) robimy autoscan naciskajac to i to. Zna ktos cos takiego przystajacego do aktualnych czasow i wersji?
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3825



Temat: [A6 C5 4B] 1,9 TDI rok 2003 - jak zinterpretować błąd
Witam wszystkich Mam problem. Nie mogę skomunikować się ze sterownikiem klimy. Używam VAG'a. Ze sterownikiem silnika, ABS, AIRBAG lub licznikiem bez problemu. Co prawda w sterowniku licznika siedzi ciagle błąd: ?( 01336 Comfort Data Bus 37-00 Faulty). I może to jest problem. I jeszcze jedno: zimą gdy temperatura była ok. minus 5 st.C, to w automacie klima załączała mi sprężarkę i startował wentylator na drugim biegu. Natomiast panel klimatyzacji podaje błędy na kanale C 00 takie jak: 2301, 2402, 2704, 3214....
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=9323


Temat: Adaptacja tempomatu do mk I
  Cytat: Witam używam Vag-com'a 409.1, którego dostałem wraz z kabelkiem a aktywację robimy po połączeniu sie ze sterownikiem silnika,wejść w ENGINE->LOGIN-> wpisać kod 11463->OK i już tempomat aktywowany. przed i po tej operacji można sobie sprawdzić w ENGINE blok 06, tam zobrazowane jest naciskanie pedałów sprzęgła i hamulca oraz PO aktwacji tempomatu naciskanie i przesuwanie przycisków na samym tempomacie. MIłej pracy a warto bo efekt...
Źródło: fordforum.pl/showthread.php?t=59497


Temat: Interfejs komputera
Witajcie! Na wstępie - to moj pierwszy post na tym forum! Jestem bardzo zadowolony ze cos takiego istnieje i z tego co widze to funkcjonuje bardzo fajnie! Moje pytanie dotyczy interfejsu ktorym moglbym podlaczyc sie do komputera samochodu. Wczesniej uzywalem VAG-a interfejsu do samochodow grupy VW w Golfie. Jaki jest odpowiednik do Volvo? I czy ma ktos moze jakies instrukcje uzytkowania oraz programy do tego urzadzenia? Pozdrawiam!
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=3197


Temat: VAG i centralny zamek (fabryczny) - zmiana ustawień.
Witam wszystkich. Czy istnieje możliwość wyłączenia ( używając VAG-a) tylnych drzwi tak, aby centralny zamek ich nie zamykał/otwierał ? Mam jakiś problem z drzwiami i centralny czasami otwiera je, a czasami nie (chodzi o tylne prawe drzwi). Jak zamykam je ręcznie i ręcznie otwieram, wszystko jest dobrze i dlatego chciałem to tak na razie zostawić. Kiedyś pewnie się tym zajmę, ale na chwilę obecną chciałem wyłączyć centralny w tych drzwiach. Proszę o informację.
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=10627


Temat: Sprawdzanie problemow przy odpalaniu
...Sprawdzilem vag-com i mam takie bledy 00525 - Oxygen Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent 00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs 19-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent Mam teraz pytanie jak przy pomocy vaga sprawdzic podczas uruchamiania czemu czasem telepie go zaraz o odpaleniu jak jest zimny. Jka zrobic jakies logi albo cos uzywam vag-com 409.1 Pytanie z innej beczki. Czy na podstawie tych bledow mozna okreslic czy uszkodzoan jest sama sonda czy poprsotu gdzies sie prztarl kabel ? Druga sprawa jak wykasowalem te bledy to potem pojawil sie juz tylko ten pierwszy Pozdrawiam Konieczna jest jej wymiana czy to
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81564


Temat: Modul komfortu o nr. 1J0 959 799 H
U mnie jest tylko grupa 004,ale nic nie da sie zmienic w niej. Uzywam vag-com_409.1 i 303.1 , na obydwu ten sam efekt.Widczocznie 1J0 959 799 H nie ma opcji sterowania z pilota.Ogolnie jest jakis biedny,lecialem pokolei i tylko grupe 004 mozna odczytac,ale nie da sie nic zmienic. Tak czy inaczej czeka mnie dorobienie kluczyka i zaprogramowanie imo.Uzywales tego opisu do zaprogramowania IMO? http://www.ross-tech.com/vag-com/car...ng-4digit.html
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14074


Temat: [ALL] temperatura oleju w tipie
Ja sam używam VAG-a 4.9 i 2.5 zdecydowanie lepszy 4.9 lecz nie zawsze się łączy z każdym autem A 2.5 bez problemowo
Źródło: a8team.pl/viewtopic.php?t=1050


Temat: nie działa klimatronik
  używam vag 409, kanał 08 (AUTO HVAC) orientujecie się w której grupie powinno pokazywać temperaturę płynu chłodniczego ? (nie są podpisane a na każdym pisze- Temperature ) te temperatury nie zgadzają się z tym co pokazuje wskaźnik
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=85228


Temat: [ALL] Interfejs diagnostyczny kupić ,czy nie?
Miałem wersję 409, ale nie wszystkie funkcje działały, więc używam VAG-COM 311.
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=5718


Temat: To co możemy innym naprawić
Ja naprawiam wszystko co się da przerobić na złotówki a motto"naczymś trzeba się uczyć " nie jest mi obce najważniejsze jednak żeby nie szkodzić do djagnostyki poza multimetrem i kontrolką używam vag-a euroscana i lpg-az,w najbliższej przyszłości cdif/2. Jak nie umię naprawić zaworzę do mechanika.....cha. umiem zawożę
Źródło: vagtech.jun.pl/viewtopic.php?t=131


Temat: Regulacja xsenonów - po raz ostatni
Wydaje mi się, że w ASO (i może innych serwisach też) zrobią to też bez używania VAGa. Ja kilkakrotnie próbowałem zmieniać poziom świecenia fabrycznych xenonów - za pierwszym razem miałem prawie drogowe ;), za drugim niestety świeciły za krótko, ale teraz wszystko jest już super. Gość w ASO tłumaczył mi, że regulują to jakimiś śrubami/pokrętłami mającymi związek z żyroskopami.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41791


Temat: Sygnal od pasow
Nie mogę przekodowac. Używam vag-com311.2 i mimo wpisywania nowego kodu nie przyjmuje go. W programie pana Kruka pisze funkcja niedozwolona lub zła wartość numeryczna. :/ :dobani: :mur:
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10291


Temat: [Audi A6 C5] Jakie Olej Do 2.7 Biturbo Q. Predkość Max?
A6 2.4 tak samo jak 2.7T maja fabryczne ograniczenie do 242km/h. Ja swoim A6 2.4 165hp 1997 jechalem fabryczne 242kmh , tak samo jak 2.7T 250hp jechalem fabryczne 242km/h. Wydaje mi sie ze skoro 2.4 pojedzie 240kmh to 2.7T z wiekszym momentem obrotowym (chyba360Nm) i polowe wieksza moca po zdjetym ograniczeniu predkosci spokojnie powinno 275kmh pojechac... 33kmh szybciej na tych 85hp wiecej... Moze samemu mozna zdjac blokade uzywajac VAG-a... podobnie jak mozna zmienic mile na kilometry w liczniku ?
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=21960


Temat: problem z modułem komfortu
Cytat: Problem pojawił się przed dłubnięciem "czechem", czy po? Czech był pierwszym programem który połączył się z aukiem, ponieważ obsługiwał COM8 (domyślny port podczas instalacji). Następnie chcąc używać VAGa przestawiłem port na COM4 (wywalając modem Bluetooth Nokia ;) ) i ustawiłem go zgodnie z instrukcjami na forum. Udało mi się połączyć i przestawić język, a dalej tak jak pisałem ... kicha :( Moduł działa poprawnie, szyby działają, centralny też, ogólnie nie mam z nim problemów oprócz komunikacji za pomocą VAG'a.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38403


Temat: jaki jest najlepszy program do VAG? test silnika felicja
Ja używam VAG-COM wersja 208.1PL
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=35508


Temat: Odpowietrzenie pompy ABS - brak opcji w Vagu :(
Witam... Ja zawsze odpowietrzałem (jak kto woli wymieniałem plyn) za pomoca butelki kawałka przezroczystego przewodu i pomocnika ktory ostro pompuje w pedał... auta to a4, a80, passat b4, passat b5, caravelle, alhambra, jeep grand cherokee, punto 2, audi a6 c4/c6 wszystkie z abs - em i nigdy nie było problemu... Uzywając VAG-a jak ktos wspomnial wyzej - dochodzi otwarcie zaworów elektonicznej pompy co przyczynia się do wymiany powiedzmy 99% plynu naszego ukladu... dodam, że w pompie mieszcza sie jakies ml plynu... Do samego odpowietrzania układu nie trzeba komputera. Jeśli wymieniłeś pompe to warto ja opróżnić i zalać swieży płyn... Z tego co pamietam to jesli juz jedziesz Vag-iem to auto ma nie mieć styczności z podłożem... tu...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23231


Temat: problem z komunikacja z modulem komfortu audi A4 b6 2.0 benz sedan
Wydaje mi się ze tym VAGIEM nie skomunikujesz się z modułem komfortu. Ja do tych nowszych aut VW używam VAG CAN PRO . Wersji 311 używam do starszych modeli typu Passat B5/ Octavia I/ Golf IV/ Bora a z którym modułem próbujesz się połączyć?? Pamiętaj że to auto obsługuje już chyba długie kodowanie (nie robiłem tej A4 więc mogę się mylić) wiec sprawdź Kanał [09 BSG] czy działa!!!
Źródło: angliki.info/showthread.php?t=2756


Temat: Odpowietrzenie pompy ABS - brak opcji w Vagu :(
Do Hha Cytat: Do odpowietrzania w żadnym przypadku nie trzeba stosować komputera w postaci VAG-a czy VAS-a. Nie dać sie na nic takiego nabrać jak ktoś mówi. Pozdrawiam Dominek osoba cytujac hha stwierdzila ze nie trzeba do odpowietrzania uzywac vag.Ty piszesz o wymianie plynu z czym siie zgadzam.ale wymiana i odpowietzrenie to 2 rozne rzeczy.Ktos chyba zapomnial napisac koncze cytowac, lub po prostu myślałeś o wymianie plynu a napisales odpowietrzanie.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23231


Temat: [A6 C4] Nie pokazuje przełożenia na zegarach.
Olej Pelny syntetyk Mobil 1 ATF 320. Ja lałem tylko taki olej do skrzyń i wiem ze jest dobry. Z vagiem nie ma problemu ponieważ przy tym pracuje ale obecnie auto jest rozbierane i przygotowywane do malowania. Dzieki za szybkie odpowiedzi, zaraz przesledze temat. Tylko jak zmienic ten olej?? Acha i moja skrzynia to 4HP18 quattro. A powiedzcie mi koledzy proszę jakiego vaga używacie?? Dodam iż moje quattro nie ma konćowki odb tylko 2 kostki w skrzynce bezpiecznikowej.
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=9734


Temat: Błędy ABS i ESP
Witam. Chciałbym troche wiecej szczegółów :) Chce tez przeprowadzic kalibracje, robiłem w/g pierwszego opisu z http://www.ross-tech.com/vag-com/car...ringangle.html i gdy zaloguje sie i wybieram Group 001 , w okienkach pojawia mi sie error.Według tego co jet napisane to możliwe ze nr. przy logowaniu jest zły. Używam VAG-COM Release 303-1. Drugiego sposobu jeszcze nie próbowałem, bo musze doczytać sie. Ale z tego co rozumiem musze najpierw zobaczyc jakie mam hamulce według tego w tabelce wyszukac odpowiedzniego "login code". Następnie poruszac kierą po 10stopni w L i P ,potem ustawic prosto. tyle zrozumiałem. Uruchomic program (tylko jaki) , zalogowac sie ...40168 , i dalej nie wiem......
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2396


Temat: Procedury Diagnostyczne do VAG-COM
Procedury Diagnostyczne do VAG-COM   1 Załącznik(ów) Nigdzie nie mogę znaleźć procedur adaptacji w poszczególnych blokach. Ponieważ używam VAG-COM w wersji angielskiej nie wszystko jest dal mnie jasne. Zacząłem sobie tłumaczyć ale mam z tym sporo problemów. Jeżeli ktoś chcę pomóc będę wdzięczny. Na początek: [17-Zest.wskaźników] [Adaptacja - 10] Plik *.doc w załączniku - do edycji i ponownego wklejenia ! Jeżeli ktoś dysponuje Adaptacją innych bloków proszę wklejać ... na pewno się przyda.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=34644


Temat: Podgrzewanie foteli i VAG ?
Podgrzewanie foteli i VAG ?   Witam Serdecznie drogich kolegów/koleżanki. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zdiagnozowania uszkodzonego obwodu odpowiedzialnego za podgrzewanie foteli. Od pewnego czasu nie grzeje fotel kierowcy, chce wiedzieć czy muszę go rozbierać, czy najpierw zerknąć VAG'iem? Dodam, że używam Vag-com 311. Pozdrawiam :)
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72074


Temat: Kontrolki ESP i ABS
używam VAG 311-2. próbowałem róznych ustawień kierownicy (ale jeszcze nie sprawdzałem ustawień kąta pod 08- sprawdzę), ale wszystko bez zmian za wyjątkiem... teraz zamiast błędu 18057 potrafi się pojawić inny 18263 - Software Monitoring. Kontrolki obie nadal świecą pozdrawiam
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=48158


Temat: nie działa sterowaniem radiem w kierownicy
do włączenia protokołu BAP potrzebny jest interfejs diagnostyczny ja używam VAG CAN PRO nalęży połączyć się z navi włączyć długie kodowanie i zaznaczyć odpowiedni bit w odpowiednim baicie (o co dokładnie chodzi będą wiedzieć tylko Ci co urzywali VAGA lub VASA )
Źródło: navi-forum.pl/viewtopic.php?t=728


Temat: [A6 C5] VAG -Problem z modułem komfortu
...i niby wszystko działa (nieliczne błędy usunąłem vagiem). Problem pojawił się z kluczykami. Za nic nie mogę ich wgrać, żeby otwierać drzwi z pilota. Dziś udało mi się zaprogramować jeden, ale nie wiem czy tylko nie zamyka nie włączając alarmu, bo kontrolki na rygielkach nie migają. Nie mogę się połaczyć z modułem, żeby wykasować wszystkie stare kluczyki. VAG mi go nie wykrywa. Co moze być przyczyną i co radzicie sprawdzić?? Używam VAG 311.2 Z góry dzięki za wszystkie rady:-)
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=12408


Temat: Vag-com problem z odczytami (komunikacja)
Problem polaczenia sie z Passatem   Witam wszystkich... mam INTERFEJS OBD2 USB VAG-COM 409.1 KKL cos takiego jak na linku http://www.allegro.pl/item475451143_...audi_int1.html Mam problem tego typu ze ten OBD nie moze polaczyc sie z moim passatem silnik AEB 1.8T 1998..... Czy ktos zna powod... Uzywalem vag 409 czy to mozliwe ze z ta wersja nie bedzie chodzil... z gory dziekuje. :confused:
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=30309


Temat: [A6 C5]Rds w zegarach
...już pomysły Najciekawsze jest to , dlaczego nie masz połączenia z licznikiem , przecież podłączenie TMC i CANów nie ma kompletnie znaczenia , bo łączyć się tak czy siak powinieneś :( Jeszcze dwa pytani bo nie wiem czy mi coś umknęło 1. Jak łączysz się VCDSem , to jako protokół wybierasz połączenie CAN , czy po linii K ?? 2. Licznik masz poliftowy ?? Tzn. z cyfrowym zegarkiem ?? sorki zle napisalem.do diagnostyki uzywam VAG'a, a licznik mam poliftowy. a moze tuner TMC ma zje...?i jest cos nie tak,ale w zasadzie jak jest podlaczony to komunikat o nie podlaczonym tunerze znika. a moze navi mam zle zakodowane i mi nic nie wyswietla na fisie?
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=18678


Temat: [a6c4] Mam problem z połączeniem sie vagiem w audi
Używam Vag 409,1 interfejs usb
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=7072


Temat: który program do vw oprócz Vag-com
Po prostu Vag Com jest najlepszy. VWTools czy Polski Vag 4,9 niestety nie dorastaja Vag Com-owi do pięt. Ja nawet kupiłem Polski Vag 4,9 z licencją (300zl) i to były wyrzucone pieniądze w błoto, używam Vag Com ze starszymi fejsami.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14786


Temat: Adaptacja tempomatu do mk I
...Witam. Mam problem naprawiłem manetkę (zlutowałem czerwony kabelek) wykonałem aktywacje tak jak opisałeś. Potem testy i wszystko na vagu ok. Ale w czasie jazdy nie chce się włączyć. Próby powtarzane kilka razy i nic, dalej nie działa. Czy po logowaniu kodu 11463 vag podaje jakieś potwirdzenie aktywacji bo u mnie nic nie widać. Proszę o poradę jak to dalej rozgryść (dodam że używam vag 704 i i kabla can) Zakładałem tempomat u siebie w Sharanie ( 96r - bez wtryczki - musiałem ciągnąc kable do komputera - od 97 juz jest wtyczka) i działa bez problemu. Po aktywacji sprawdzasz na vagu w tym bloku gdzie są same 0 i 1. Wszystkie pozycje manetki ( ON/OFF/RES/SET) oraz pedał hamulca i sprzęgła. Aby tempomat zadziałał musisz jechać przynajmniej 45km/h, na manetce ustawiasz na ON ( to w zasadzie możesz...
Źródło: fordforum.pl/showthread.php?t=59497


Temat: Wyłączenie EVAP-u VAG-iem
Koledzy a jak przekodować sterownik silnika z USA na Europę,bo wchodzę w silnik->kodowanie i tam mam 06001 a chcę zmienić na 04001,ale nie chce mi zapamiętać ustawień. Używam VAG-a 311.2 (pełna opcja) a kabel niebieski,na usb,kupiony od kolegi YASSEK. Może interfejs mam zły? Proszę o poradę. ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 16:30 ---------- Tomek najpierw przeczytaj wszystko,potem pisz. Gdzie napisałem,że mam DPF-a. Po drugie u mnie filtr z węglem aktywnym jest właśnie pod kołem zapasowym,a nie po prawym nadkolem,gdyż mam wersję USA i dlatego jest w innym miejscu.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74966


Temat: vag
ruszylo i bardzo ladnie smiga. uzywam vag com 303.1
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=14224


Temat: [ALL]Kodowanie modułu komfortu
Witam mam taki problem używam Vag Com KKl i softu 409.1 loguje się do modułu odczytuje wartość dodaje wymagana w moim przypadku 000064 klikam do it i niby wszystko jest Ok ale pokazuje nadal starą wartość z tym że domykanie szyb w moim przypadku działa tylko przez parę godzin a potem przestaje. Wszystko robię zgodnie z instrukcja. Może ktoś mi doradzi co robię nie tak lub gdzie może tkwić problem? Maciek
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=13268


Temat: Passat b5 97rok - Nie można się połączyć z poduszkami
Wyświetla błąd komunikacji , z silnikiem i absem normalnie się łączy ale nie chce z poduszkami Moze jakiś inny program starszy trzeba uzyć do tego ? Bo uzywam VAg Com - a :shock:
Źródło: tdiracing.pl/viewtopic.php?t=2787


Temat: [A6 C6] pin imobilajzera
robak26, ponoć da się wyciągnąć pin przy użyciu programu vag eepromer i zwykłego interfaceu ale ja tego nigdy nie praktykowałem więc nie potwierdzam tej metody, osobiście używam VAG Tacho i tam nie ma najmniejszego problemu z wyciągnięciem PIN i kodowaniem klucza.
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=17889